اگر با آمدن "آفتاب" از "خواب" بيدار شويم نمازمان قضاست...
شايد آن روز که سهراب نوشت:
"تا شقايق هست زندگي بايد کرد"
خبري از دل پر درد گل ياس نداشت
بايد اينگونه نوشت:
هر گلي هم باشد، چه شقايق چه گل پيچک و ياس
زندگي بي مهدي
زندگي با غمهاست
+ نوشته شده در جمعه بیست و دوم اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت 17:8 توسط مهندس عیدنژاد
|